CiEP ploeg binnen de TFC Noordwijk

3 september 2021 - Noordwijk aan Zee, Nederland

Binnen de TFC Noordwijk heeft zich  een CiEP ploeg gevormd. Het initiatief is ontstaan door Cees Spruyt en Piet Groen.

Cees Spruyt had de wens ooit een keer naar zijn vakantiehuis op het park “Residence Chateau de Salles” 50 km onder Bordeaux in Frankrijk te fietsen. Piet Groen, werkzaam bij CiEP Training & Coaching, wilde hem middels sponsoring daarbij helpen.

Met 8 leden van de TFC Noordwijk zijn hebben we de droom van Cees in 2017 vervuld. Naast Cees en Piet zijn ook meegegaan: Dirk Hazenoot, Cleem Verweij, Sjef Dubbeldeman, Cees van Zuijlen, mijn broer Paul Cramer en ik.

De fietsreis naar Zuid Frankrijk en het verblijf in het huis van Cees Spruijt beviel zo goed dat we in 2019 besloten hebben een fietsreis naar Haut Nendaz in Zwitserland te organiseren. Daar waren we 3 dagen te gast in het huis van Gery, de zuster van Piet.

In 2021 hebben we een soortgelijke reis gemaakt naar het huis van Hermen en Monique Smalbraak in de Vogezen, wederom met een verblijf van 3 dagen. We hadden bij deze reis een 9e TFC lid in onze groep, namelijk Cees Aanhane.

De formule is nu 3 keer hetzelfde geweest, want

• We gebruiken een volgwagen met Sjef als begeleider
  • We eten en drinken zoveel mogelijk uit de bus
  • De terugreis is met een vliegtuig
  • 2 leden uit de groep rijden de volgwagen met bagage en fietsen naar huis

Ik hoop dat we in de toekomst nog vaak gebruik gaan maken van deze formule.