Huiskamer biljarten met familie Verhagen (1966)

31 juli 1971 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Huiskamer biljarten met familie Verhagen (1966)

Deze foto werd gemaakt op 31 juli 1971 in Alphen aan den Rijn, Nederland met een Panasonic DMC-TZ40.

1. Jan Verhagen:
    31 maart 2022
    Hallo Gert, hier een bericht van Jan Verhagen, de zoon van Oom Eimert en tante Stien. Ik kwam je reislogger tegen en was zeer verrast wat voor interessante verhalen er in staan.Heel erg leuk om te lezen en te zien. Je hebt een prachtige carrière gemaakt als Arts. Ik heb hele mooie herinneringen aan jou en je ouders, Ik ben vaak op de boerderij geweest, heb er wel eens geslapen, heb geholpen met hooien. Je ouders waren bijzonder lieve mensen, ik mocht ze graag. Wel verdrietig om te lezen dat je broer Jaap is overleden door een ongeluk. Na afloop van de kerkdienst hebben we heel wat gebiljart. Met mij gaat het ook goed, ben inmiddels 75 jaar, sport nog veel en maak nog steeds muziek. Ik ben 39 jaar hoornist geweest, 7 jaar in het Gewestelijk orkest in Delft en 32 jaar in Het Gelders Orkest in Arnhem. Met 61 jaar ben ik gestopt, ik kreeg last van mijn oren, gehoorbeschadiging, tinnitus. Ik kon niet meer tegen harde geluiden. Met de familie gaat het goed, wij zijn in September 50 jaar getrouwd, hebben 2 kinderen en 5 kleinkinderen.
    Ik heb zelf ook een reislogger gemaakt maar dan in boekvorm.
    Warme groet, Jan Verhagen