Gert Cramer

Foto’s:
1942

Over mij

Als kind heb ik weinig gereisd, maar toen wel veel gedroomd over wereldreizen.

Gelukkig zijn die dromen allemaal uitgekomen.

Over mijn reis

Op mijn afscheid in 2011 als huisarts in Oss kreeg ik van mijn 2 opvolgers Miel Keulers en Simone van Sluis geld cadeau voor een helikopter vlucht over de Mount Cook in Nieuw Zeeland.

Die bijdrage voor een reis naar Nieuw Zeeland heb ik 3 jaar lang bewaard

In de eerste 2 maanden van 2014 hebben Wijnie en ik een reis door Nieuw Zeeland met een camper gemaakt

Bezochte landen

Ik heb 59 landen (24%) bezocht:

Andorra, Aruba, Australië, België, Belize, Canada, China, Cuba, Curaçao, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Frans-Guyana, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grenada, Griekenland, Guatemala, Honduras, Hongarije, Hongkong, Italië, Jamaica, Jersey, Kaapverdië, Kenia, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Marokko, Mexico, Monaco, Montserrat, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Portugal, Puerto Rico, Senegal, Slovenië, Slowakije, Soedan, Spanje, Suriname, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.